دیروز پای صحبت های یکی از بزرگترین تاجرای مشهد و بزرگترین صادر کننده چرم و پوست حیوانات ایران نشسته بودم حرفای زیادی برای گفتن داشتن و خیلی بار علمی بالایی با وجود سن بالاشون داشتن از همه چیز سر در می آوردن.

یکی از قشنگ ترین صحبت هاشون این بود که "قوی کار کنید من تیم اسنپ رو تحسین میکنم الان این تیم طوری کار کرده که اگر در تهران بگه من امروز کار نمیکنم مثل این میمونه مترو تهران کار رو برای یک روز زمین بذاره، انقدر قوی پیش رفته که میتونه با کار نکردنش حمل نقل تهران را زمین بزنه به نوعی اکوسیستم حمل نقل را به دست گرفته و الان بعد از موفقیت در تهران به سایر شهر ها نیز رفته" ایشون در ادامه از  تجربیاتی که در حیطه واردات و صادرات انجام دادن صحبت های زیاد کردن، از بانک ها و روش های اشتباهی که برای وام دادن و .. استفاده میکنن صحبت کرد و خیلی موارد دیگر.

کلا من از صحبت هاشون هم انرژی گرفتم هم هیجان من خودم  اعتقاد دارم"هرگز خودتون رو به یک مهارت خاص محدود نکنید، زمین بزرگه و چیز های زیادی در دلش وجود داره همه ما برای خوشبختی و یک زندگی ایده آل به این دنیا آمدیم، هیچوقت فراموش نکنیم موفقیت های افراد دیگر جایگاه ما را تنگ نخواهد کرد ما در هر خانواده ای که متولد شده باشیم با هر سطح فرهنگی یک جایگاه خوب و ویژه صرفا برای  ما باز شده است که اگر به هر دلیلی نتوانیم به آن جایگاه برسیم بعد از مرگ هیچ کس دیگری قرار نیست آن را پر کند، پس برای انتخاب هایمان باید بیشتر دقت کنیم به امید ساختن دنیایی که فقر و جنگی وجود نداشته باشد و همه در صلح و آرامش زندگی کنند".