من دیروز " 18 مرداد ماه" به نمایشگاه الکامپ رفتم، حدودا سه سالن سرو، بهار و حافظ تو این نمایشگاه فعال بود، هوا خیلی گرم نبود و من دوان دوان به سمت سالن حافظ رفتم.

 اونجا یکی از غرفه ها پرینتر های سه بعدی داشت که  نظرم رو جلب کرد، به نظرم جالب میومد و حدود 5 دقیقه قشنگ من به پرینتر زل زده بودم . سه نفر تو غرفه حضور داشتن، دستشون درد نکنه، من داشتم بر و بر به پرینتر نگاه میکردم این سه تا هم همچین ژست گرفته بودن که نمیدونم واقعا چرا، اصن همونجا یه جرقه به ذهنم خورد خواستم بهشون بگم شما که اومدین هزنیه کردین غرفه زدین و زمان گذاشتین و تشریف آوردین، اومدین فقط ژست بگیرین خلاصه از این گذر کردم دیدم همه سرشون تو کار خودشونه و اصلا انگار به بازدید کننده ای که این همه راه رو اومده که از غرفه ها بازدید کنه اهمیتی داده نمیشه.

خب هدفم فقط دیدن نبود میخواستم از سالن بهار یه گزارش تهیه کنم خیلی زمان نداشتم بعد از نمایشگاه باید جایی میرفتم  سریع با همراهی یکی از بچه های پر انرژی یوایکس که باهاش هماهنگ کرده بودم که عکس با کیفیت بگیره برای گزارش و اونم قبول کرد  و زحمت کشید اومد به سالن بهار رفتم اونجا خب یه تعداد از بچه ها منو میشناختن باز بهتر از سالن حافظ بود ولی خب باید بگم که  "فوق العاده دوستان غرفه دار در الکامپ در شبکه سازی و برقراری ارتباط با بازدید کننده ضعیف هستن . اونا محصولاتشون رو نمیتونن ارائه کنن، بعد میگن الکامپ بازخورد نداره  به علاوه اینکه بعضی غرفه ها اصن کسی توش نبود یا ساعت 7  پا میشن میان و این واقعا بی احترامی به کسی هست که زمان و انرژی میذاره و میاد که محصولات غرفه داران رو ببینه.."

خب دوستان گزارش من رو از سالن بهار در هفته نامه شنبه مطالعه کنید، البته نه این شنبه که میاد شنبه هفته آتی

موفق باشید، به امید الکامپ بهتر از امسال

بدرود